ساخت اولین هتل 7 ستاره در کیش
نوشته شده توسط : پناهی نیا

ساخت اولین هتل 7 ستاره در کیش

 

ساخت اولین هتل 7 ستاره در کیش

روز چهارشنبه با حضور رئیس فراکسیون مجلس و مدیرعامل منطقه آزاد کیش، عملیات اجرایی اولین هتل هفت ستاره و بین‌‌‌المللی جزیره کیش تور کیش هتل شایگان با نام هتل طلایی در این جزیره گردشگری آغاز گردید.

این هتل متشکل از 1000 اتاق است که در زمینی به مساحت 16 هزار مترمربعی ساخته می شود. این هتل 7 ستاره با رعایت تمامی استانداردهای  بین‌‌‌المللی و با سرمایه ی 400 میلیارد تومانی ساخته می شود. این هتل از زیرساخت‌های مهم گردشگری به شمار می رود که توسط بخش خصوصی ساخته می‌‌‌‌شود. در ظرف پنج سال آینده نیز به بهره‌‌‌برداری می رسد.

هتل طلایی کیش از پیشرفته‌‌‌ترین فناوری‌‌‌های معماری روز جهان و مدرن‌ترین تجهیزات و بهترین خدمات برخوردار خواهد بود که با حال و هوای بومی اش نظر گردشگران تور کیش و جهانگردان را جلب خواهد کرد.

غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش در مراسم کلنگ‌‌‌‌زنی این هتل بین‌‌‌المللی حضور داشتند و تاکید بر ضرورت تقویت تور کیش هتل داریوش بیشتر زیرساخت‌های گردشگری کیش به عنوان یک رویکرد ملی نمودند.

در ادامه وی اظهار کرد: در زمینه‌‌‌های مختلف اقتصادی، فرهنگی، به ویژه تقویت هرچه بیشتر صنعت گردشگری از سیاستگذاری‌‌های منطقه آزاد کیش بکارگیری توانمندی‌های بخش خصوصی الزامی است و سرعت عمل و تسهیل امور در دستورکار قرار دارد.

محمدرضا سعیدی، به عنوان معاون اقتصادی و سرمایه‌‌‌گذاری هتل داریوش کیش منطقه آزاد کیش، تقویت زیرساخت‌های گردشگری کیش را از راهبردهای میان‌‌‌مدت و بلندمدت کیش برشمرد و بیان داشت: این راهبرد می تواند به طور همزمان در بخش‌های مختلفی مانند حمل و نقل و افزایش ظرفیت فرودگاهی تا شش میلیون نفر درسال و در بخش‌های خدماتی، اقامتی، تفریحی در حال اجرا است، مثمر ثمر باشد.

جهت کسب اطلاع از تورهای لحظه آخری و آفر تور کیش با گروه تورهای کیش همراه باشید. همچنین با مراجعه به سایت تور کیش https://تورکيش.net می توانید از قیمت های ویژه تور کیش مطلع شوید.

 

تور کیش

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: ساخت اولین هتل 7 ستاره در کیش,اخبار کیش,تازه های کیش,اخبار گردشگری کیش,هتل های لوکس کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: